دراور چوبی پلاستیکی

دراور چوبی پلاستیکی آذین

دراور چوبی پلاستیکی

 

دراور ۴ طبقه با رنگ کرم شکلاتی

 سقف چوبی/ ریل فلزی

ارتفاع ۹۳ سانتی متر

 طول هر طبقه یا کشو ۵۸ سانتی متر

 عمق هر کشو ۴۲ سانتی متر

*******************************************

دراور ۵ طبقه با رنگ سفید سرمه ای

 سقف چوبی/ ریل فلزی

ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر

 طول هر طبقه یا کشو ۵۸ سانتی متر

 عمق هر کشو ۴۲ سانتی متر

زینت بخش دکوراسیون منزل شما

یکی از زیباترین محصولات عرضه شده توسط گروه تولیدی سحر پلاست، دراور چوبی پلاستیکی می باشد که قابل استفاده در منازل و دارای کاربرد خانگی و اداری است. خریداران محترم می توانند برای نظم بخشیدن به محیط اطراف خود از این محصول که دارای طبقات مختلف است استفاده نمایند. برای مثال در آشپزخانه می توان وسایل کوچک را درون این طبقات قرار داد و در واقع به عنوان کابینت سیار از آن اسفاده نمود  زیرا به راحتی قابل جابه جایی خواهد بود. دراور چوبی پلاستیکی در سایز متناسب ساخته شده است و به گونه ای است که فضای زیادی در اتاق و یا آشپزخانه اشغال نمی کند. هم چنین به دلیل استحکام بالا قابلیت نگهداری وسایل نیمه سنگین را نیز خواهد داشت. برای مثال می توانید از آن به عنوان کتابخانه نیز استفاده نمایید.

مزایای دراور چوبی پلاستیکی سحر پلاست

– این محصول تشابه زیادی با نمونه ی چوبی آن دارد و در رنگ بندی کرم و قهوه ای ساخته شده است که با اکثر دکوراسیون های منازل و ادارات هماهنگی خواهد داشت زیرا رنگ کرم به عنوان یک رنگ تطبیق پذیر قابلیت هماهنگی با هر تنالیته ی رنگ استفاده شده در محیط را دارد.

– وزن سبک و قابلیت انتقال و سهولت در حمل و نقل آن وجب می گردد تا کارایی آن نسبت به سایر محصولات چوبی سنگین که در فضای منزل شما به صورت ثابت نصب می گردند، بیشتر باشد.

– دراور چوبی پلاستیکی از کیفیتی قابل قبول بهره مند است و همانند سایر محصولات  از پلاستیک درجه یک و مرغوب و منعطف ساخته شده است.

امکان خرید آنلاین برای مشتریان محترم در سایت اصلی گروه تولیدی سحر پلاست فراهم شده است و شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

تاریخ ارسال نوشته : شهریور ۴, ۱۳۹۴
طراحی سایت و سئو : تیام رایان ارتباط
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سحر پلاستیک می باشد.